succes op Open Huizen Dag
Toen ik vorige week op mijn fiets door de straten in Apeldoorn fietste kon ik er niet omheen! overal stond Open Huis op de te koop borden geplakt. De NVM (www.nvm.nl)

- Poster NVM Open Huizendag 28 maart jl
heeft met tv en radio commercials(radiocommercial_ohd_28_mrt_11) de potentiele huizenkopers heel goed bereikt. De apeldoornse makelaars hebben gezamenlijk een huizenkrant via de stedendriehoek (www.destedendriehoek.nl) uitgegeven. Op funda (www.funda.nl) en onze site (www.menninkmakelaars.nl) is het goed gepromoot. De open huizen dag werd een groot succes. 22 woningen uit onze portefeuille deden mee en op 2 na heeft iedereen kijkers mogen ontvangen. De fietsende makelaars zaten zaterdag 28 maart jl. op kantoor om telefoontjes en vragen van verkopers en kijkers te beantwoorden. <!-more>
Het leuke is dat verkopers zelf hun eigen huis laten zien. Iedereen is toch trots op zijn huis! de verkopers met 4 kijkers hadden zelfs helemaal geen tijd om rustig koffie te drinken laat staan de kijkers een kop koffie aan te bieden. De reacties van kijkers waren heel divers. Mooie tuin, leuke originele details, grote garage, top gelegen etc. Nu gaan we de kijkers van de objecten bellen met de vraag of ze nog een keer willen kjiken en/of we een bieding kunnen verwachten. Want daarvoor doe je het natuurlijk. Ik mee dat de volgende landelijke NVM open huizen dag ergens in oktober is dus dan kunt u allemaal meedoen. Groeten van de fietsende makelaar.
p.s. het is prachtig weer dus fietsen maar.